مصاحبه آرشیو خبر ها
تفکر ما تفکر پیروزی بود

تفکر ما تفکر پیروزی بود

یووه در هفته دوم موفق شد با نتیجه 2‐4 مقابل جنوا پیروز شود، پیروزی که البته بسیار سخت بدست آمد و شاگردان الگری تلاش زیادی برای کسب این 3 امتیاز کردند.

 

ماسیمیلیانو الگری که تیمش بدون شک همچنان نیاز به پیشرفت دارد در پایان بازی در مورد جدال با جنوا صحبت کرد.

 

دو لحظه: 0‐2 پس از گذشت هفت دقیقه و نتیجه 2‐4 در پایان بازی... افکارتون را به ما بگویید...

 

می خواستیم که رکورد سال پیش را بشکنیم و شنبه ی راحتی را هم پیش بینی نکرده بودیم. شاگردان من منظم و عالی بودند و ما در نیمه دوم تحت فشار قرار نگرفتیم (مانند نیمه اول) . پائولو دیبالا گل های مهمی زد اگرچه هنوز هم جای پیشرفت دارد.

 

نیمه اول چطور بود؟

 

به نظرم ما ابتدای بازی بسیار بی نظم بودیم، 2 گل دریافت کردیم اما خیلی سریع بیدار شدیم و توانستیم به مسیر بازگردیم. ما می دانستیم که بازی دشواری در مقابل جنوا خواهد بود ولی خیلی زود و در ابتدای بازی جریمه شدیم! اما برگشت به بازی و تلاش بی نهایت بازیکنانم از همه چیز مهم تر بود.

 

شما در لیگ قهرمانان با بارسلونا در یک گروه هستید. به نظر شما دیبالا چه زمانی در بین بزرگان خواهد بود؟

 

گروه سختی است. دیبالا در حال انجام کارهای بزرگ و مهمی است. او از نظر تکنیکی، فیزیکی و ذهنی عالی و فوق العاده است. درست است که هنوز در بالاترین سطح نیست اما تمرین برای رسیدن به سطوح بالای فنی و ثبات در آن بسیار مهم است.

 

شاید بازی برای شما جور دیگری رقم میخورد...

 

ما امروز برای برد بازی کردیم، قبول دارم که در دقایقی تمرکز لازم را نداشتیم اما در تمام طول بازی فقط ذهنیت پیروزی داشتیم. حتی زمانی که 0‐2 عقب بودیم می خواستیم که برنده شویم.

 

حضور ایگوایین و نیمکت نشینی برناردسکی و حتی داگلاس کاستا...

 

باید صبر کنید، ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم. ایگوایین جز بهترین های ما است و بازی قبل هم گلزنی کرده و امروز هم بسیار موثر بود. ما همه بازیکنان را زیر نظر داریم. بازی های زیادی مانده و شرایط ممکن است هر لحظه تغییر کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: